Zdjęcia i hasło reklamowe

Obecnie produkt, który nie jest reklamowany nie istnieje. Ostatnimi czasy dużo mówiło się o powrocie znanego w latach 90 – tych napoju, który to powrócił na sklepowe półki za sprawą internautów, lecz nie można liczyć, że internauci będą promować każdy produkt w taki sposób, więc trzeba zadbać o promocję swojej firmy i towarów samodzielnie. Dobra promocja to klucz do sukcesu. Co więc musi składać się na reklamę? Przede wszystkim niezbędne jest chwytliwe hasło promocyjne konkretny produkt. Jednakże samo hasło nie wystarczy, trzeba jeszcze zrobić sesję zdjęciową danego produktu, tak aby pokazać go w jak najkorzystniejszy sposób i ukazać jego funkcje. Zdjęcia i hasło reklamowe będą potrzebne do ulotek czy banerów reklamowych, ale planując kampanię w telewizji lub radio niezbędne będą jeszcze materiały audio i video. Zawodowo wykonanie reklamy nie jest trudne, jeżeli ma się do tego odpowiedni sprzęt. Do zrobienia reklamy telewizyjnej czy radiowej warto zatrudnić studio reklam, które zasugeruje pomysł i go zrealizuje. Posiadając gotowe reklamy warto wykupić czas antenowy i wyemitować reklamy w telewizji lub w radio. Jednakże małe firmy muszą ograniczać koszty na reklamy, z tego powodu najważniejsze dla nich są ulotki, plakaty i banery roll up. Czasami, żeby dotrzeć do klienta wystarczy jedno chwytliwe hasło reklamowe czy też intrygujące zdjęcie. Aczkolwiek w większości klient otrzymując na przykład na ulicy ulotkę spojrzy na nią, zegnie i wyrzuci do kieszeni czy nawet wyrzuci do śmieci, dlatego tak istotne jest, żeby na ulotkach pojawiła się konkretna informacja, która od razu zostanie dostrzeżona przez przyszłego klienta. Dlatego też warto konstruować hasła reklamowe z nazwą firmy w treści, albo w centralnej części ulotki zamieścić nazwę i adres firmy, a ofertę po bokach lub nawet na odwrocie ulotki.