Ulotki czy są skuteczne?

Drukarnia może być bardzo potrzebnym kontrahentem dla każdej firmy, która potrzebuje materiałów reklamowych. Każde przedsiębiorstwo usługowe lub sklep wymaga materiałów takich, jak ulotki, plakaty czy gazetki reklamowe, a nie raz i specjalistycznych katalogów, w których można odnaleźć zdjęcia i ceny konkretnych produktów. Druk tych treści na firmowej drukarce nie jest najlepszym rozwiązaniem, bowiem firma czy sklep zazwyczaj potrzebuje duże ilości ulotek i plakatów. Dlatego też najlepiej jest nawiązać współpracę z drukarnią, która może nie tylko zająć się wydrukiem materiałów i ich dostawą na wskazany adres, ale też może zrobić projekty. Ulotki mogą zawierać po prostu spis najważniejszych informacji czy ofert, lecz lepiej będą wyglądać, kiedy będą miały kolorowe tło i informacje posegregowane, lecz zarazem bardzo krótkie, żeby klient nie musiał dużo czytać. Świetna ulotka musi zaciekawić od razu do przeczytania. Dlatego można na niej zamieścić interesujące zdjęcie jako tło czy też obrazek kojarzący się z propozycją marki. Na przykład w przypadku agencji turystycznej na ulotce można dodać zdjęcie jednego z miejsc, do którego proponowane są wyjazdy albo po prostu mapę świata. Natomiast w przypadku firm informatycznych może to być obrazek – mini komiks przedstawiający człowieka walczącego z komputerem. Zawartość ulotki musi być krótka, lecz można znaleźć na niej miejsce na taki właśnie obrazek lub zdjęcie, które zachęci daną osobę do przejrzenia reszty treści. Zaś inwestując w plakaty warto w centralnym miejscu dodać hasło reklamowe firmy czy produktu, który chcemy wyeksponować. Duży baner reklamowy natomiast daje więcej miejsca na dodanie informacji, ale tutaj warto skupić się na pewno na haśle reklamowym produktu lub firmy.